soory for delay
متنوع ترین وبلاگ کل کل بین دخترپسرا
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1389برچسب:,
نویسنده : هادی (مدیر وبلاگ)
اخیییییییییییییییش سلام خوبیییییییییییییین ؟وای چه حالی میده بعد دوهفته بیای پست بذاری دیگه داشتم میمردما کل کل خونم عجیب اومده بود پایین .خب بریم سر اصل مطلب .باز این شیما الان به خودش میگیره فک میکنه الان گفتم اصل مطلب منظورم اون بود ولی بیخیال بذارین دلش خوش باشه خوش باش کوچووووووووووووولوووووووووو.برو حال کن فقط بپا ذوق مرگ نشی
شیما:هااااااااااااااااااااااااااا؟چی میگی تو؟باز تو نشستی برنامه بزرگتر ها رو نگا کردی این قضیه هسته چیه دیگه .او مای گاد ببخشید یادم نبود بچه ها ببخشیدش این میخواسته بگه پسته گفته هسته بچه مون زبونش نچرخیده خوب تازه به حرف زدن افتاده من که بخشیدمت برو از داش بهنام و بهزادم عذر خواهی کن شاید بخشیدنت .هه هه کلی خندوندیم حال و هوام عوض شد فک کردی من مثه تو الافم کلی وقت بذارم صحنه بسازمو عکس بگیرم ؟از این عکسا تو سیستم من پره الان چندتا دیگشو برات میذارم حال کنی.در ضمن مثه ادم اپلود کن عکسات دیده نمیشه.اصلا مطمئنی اپلود کردی؟هه هه
 بهزاد:دادا این عکسی که برام ایمیل کردی دانلود نمیشه فدات شم اگه میشه یه بار دیگه بفرست یا آپلودش کن لینکشو برام بفرست

خب بریم چند تا عکس با هم ببینیم.

من میگم این دخترا خیلی بدبختن نگین نه این عکسو ببینین .ادم بره بمیره ولی تن به این خفت نده. والاااااااااااااااا

یه دختر تا چه حد میتونه اسکل باشه . میبینین صورتشو با چاه توالت اشتباه گرفته . هه هه

دختر تو بلد نیستی از این غلطا بخوری چرا اینکارو میکنی ابروی چندتا دیگه رو هم میبری .عجبااااااااا

عکس زیاد دارم از این سوژه ها دخترا که کلا سوژه خندن منم دلم خوشه ها اکی بابا من رفتم تا بعد باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
آخرین مطالب